Sunday, 16 November 2014

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum

Jumaat lepas dapat tahu markah pt3. tapi tak tahu gred lagi and ada juga sekolah yang cikgu dia tak bagi pelajar dia tengok markah sebab dah cuti awal kan ~ berdebar sangat masa nak tahu tu . aku takut je apa yang aku dapat tak sama dengan apa yang aku target.

Tapikan. apa yang aku dapat memang mengejutkan aku . Ya Allah Terima Kasih ! >.< ala sebelum ni aku target pun macam tak confident sangat. markah aku best jugak la didengar hahahahh

BM- 83%
BI- pentaksir bagi 65% . cikgu bagi 74% . tak tahu markah mana yg betul hmmm
MT- 50%
SC-
AG- 81%
KH- belum dapat tahu.

SJ-A
GEO-A
*sj and geo sebab dah buat kerja kursus. kira itu lah result kite untuk pt3*

bila dapat tahu markah Math memang aku terkejut beruk! sebab aku tak expect langsung akan dapat markah tu. aku target dalam 40 ke bawah. KE BAWAH tau! masa aku jawab tu pun aku doa doa je harap betul . and alhamdulillah sangat. dapat markah SAINS aku cam okay la kot , sebab soalan dia !! nak terberak aku jawab. susah kot. cikgu sains pun cakap susah

apa yang aku harap gred turun . Amiin

2 comments:

Ain Nadia 7 December 2014 at 02:31  

Waa terernya zirah!! kalah ak tau. haha dm la number hang nnti kita boleh chit chat. :D

Hazirah Azman 7 December 2014 at 17:07  

cehhh tipu je. ain mana pernah kalah..
number aku dah dm kat twitter

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog III' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP