Monday, 13 January 2014

2014

Assalamualaikum..



''terima kasih sangat-sangat untuk tahun 2013 sebab dah banyak bagi pengalaman, pengajaran yang mematangkan fikiran. nak diikutkan tak banyak dugaan tahun 2013 ni. dah masuk 2014 ni, kau tengoklah sendiri.. aku update pun dah lambat . 13 haribulan baru nak hupdate..''

kalau tengah buat latihan ke nota ke mesti masih asyik tertulis 2013 dekat tarikh nuu.. tak tahu la kenapa. dan bila tulis nama kelas mesti tertulis 2Arif. masih tak sedar yang dah masuk form3 . elehhh, bajet muda ahh tu. blah ahhhh. kalau ikutkan bulan islam , aku da dikira 15 tahun la kan? kalau ikut calendar omputih ni ha belum lagi. bulan 8 nanti baru nak 15 kann..

aktiviti masa cuti memang tak terurus tau. tido ntah pukul berapa, makan tak jaga. kadang-kadang perut rasa pedih punn. ada aku kesah?

bayangkannn..
kalau aku bosan aku makan, bila rasa panas tu lepak depan peti ais. kasi sejuk sikit. ihik ^^ . malam tengok running man. tu pun kalau ada episodenya dekat tv. kalau tak malas aku tengok online je . apa susah? rumah ada wifi unifi enn. internet di hujung jari je. ya allah . show off nya, ingat! tuhan bayar cash nanti! Astaghfirullahalazim.

kalau dalam running man aku paling suka kwangsoo. apa dia? kwangsoo sengal? biul? bengap?  ada aku kesah? hahahah. yeahhhh aku peminat kwangsoo tapi tak sefanatik yag sanggup amik tahu setiap satu aktiviti si ks ni. haaaa, selain minat kwangsoo aku jugak peminat jep sepahtu. tak kenal? ehh! kau google skrang! tipu kalau tak kenal. dia tengah naik sekarang ni.

actually, jep ni ada clon kat sekolah aku. tapi dah habis sekolah dah la. bagi aku memang nampak sama. fifi pun kata sama. muka dia ala ala jep sikit. tu yang buat aku gila bayang tu~ eh eh eh, kwang soo pun ada clon juga. dekat zoo. kau pergi je zoo tu. jumpa la clon dia. alaa, tak dapat tengok real dapat jumpa klon pun jadi la kan~ ala nak tunggu dia datang malaysia. hmmm *walaupun haritu kwangsoo datang malaysia*

first pic of 2014

okay. back to the topic. kalau dah nama pun new year . semua orang ada azam. hahhaa. macam tu jugak tahun tahun sebelum ni. tak tercapai pun azam nya. ye ye je masa awal tahun nekad nak buat itu nak buat ini. hasilnya? yeahh! perancang kita memang hebat, tapi perancangan ALLAH lagi hebat (y). Azam aku simple je. nak jadi anak yang baik,belajar rajin rajin,dan menjadi seorang muslimah sejati. eh? yeke? insyaallah :D doa doa kan la yee ;)

THANKS FOR READING :*

0 comments:

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog III' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP