Thursday, 17 October 2013

cucu-cucu abdul aziz :)

Assalamualaikum ~

harini nak cerita pasal cucu-cucu kepada abdul aziz . dan aku adalah salah satu cucu atuk :) . haihh , da besar-besar da semua cucu atuk ni .

rasanya , ingat lagi kenangan dekat rumah panjang dulu . tempat tu la kitaorang semua berkumpul . walaupun rumah tu dah takde , tapi kenangan tu tetap tersimpan kuat dalam ingatan ni ~ ececehh ayattttt . ptuihh -.-

ingat lagi masa kitaorang main masak-masak sama-sama . tapi guna pasir . lepas tu , aku bijak pandai pergi makan pasir tu . aku pun tak tahu kenapa aku bodoh + bangang gila time tu ~ bila ingat balik rasa nak gelak guling-guling -.-

ingat lagi masa sambut birthday . semua sama-sama .

bila sekarang , berkumpul dekat kampung . kadang tu rumah nenek dekat DM ataupun dekat rumah maklong . rumah aku jarang ~ almaklumlah , rumah da la kecik lepas tu sepah sana sini . kihkihkih xD

sekarang bila semua da matang . bila berkumpul , bahan membahan perlu ada .. kutuk mengutuk wajib ada . tapi , semua tu gurauan semata . ala lawak hambar jee . tapi , yang selalu buat lawak + membahan orang mesti abang wan . dia lah abang long nya . hahahahahahah

abang wan : suka bahan
abang lan : macam budak-budak . tapi lawak dia the best
abang nan : suka merapu .
abang min : buat lawak tak menjadi.
amat : bajet-bajet serious . nak aje aku slap .
merul : kadang2 lawak . bajet handsome
kak syazrin : kuat gelak .
aku : gelak ikut mood tak macam kak syazrin kita ni . gelak memanjang :p
haziq : merepek meraban satu hape pun aku tak tahu -.-
hifzhani : suka nyanyi walaupun dia tahu suara dia sumbang .
hadif : suka gelak bila kiteorang semua da habis gelak . senang cite , loading dia lambat . hahahah xD

kadang tu masa berborak sama-sama , aku pandang muka abang-abang n kakak aku . rasa macam bahagia gila sebab da dapat jumpa semua . dari kecik sampai la ada yang da masuk U bagai .

masa dekat rumah panjang *haziq, hifzhani takde *
baris belakang dari kanan : abang wan , abang lan , abang amin n amat
baris depan dari kanan : abang nan , aku , kak syazrin n merul 

yang pakai spec tu la abang wan . sebelah tu paksu aku :*

yang ni pula abang lan . 

yang belah kiri pakai spec tu abang nan . 

yang ni pula k.syazrin .

*ni semua anak maklong aku *

haaa , yang ni abang aku yang first .

yang ni nama dia azmer aka amat . abang ngah . ecehh

yang belah kanan tu la abang aku yang number 3 *jetjethandsome*
*merul
tak perlu dikenalkan sebab aku tahu korang memang kenal . hahah xD

yang ni haziq .

hifzhani . second last .

dan yang paling kecik . hadif :*

kalau korang perasan , korang boleh tengok gambar masa kecik n bandingkan dengan gambar sekarang . muka berubah sikit je . dan yang paling penting . cucu perempuan abdul aziz ada dua orang je . heheheh . 

nak share gambar sikit je lagi :*

masa ni aku duduk atas peha paksu . tak tahu la macam mana dia boleh
tahan . aku berat pulak tu :3

aku tak tahu kenapa , tapi aku suka gambar ni :*

bergabunggggg .

so sampai sini je la cerita nya :*

0 comments:

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog III' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP