Monday, 19 August 2013

Selamat Hari Raya !

Assalamualaikum .

rasanya masih belum lambat lagi untuk aku ucapkan selamat hari raya . alaaaaaahaiii , masih dalam bulan syawal kan :3 eh , ada buat puasa 6 takkk ? hahhhhh ?! tak buat ? hihihi rileks laa , aku pun tak buatt . memang setiap tahun pun tak buat *jujur*

raya tahun ni , sangat membosankannnnnn! takde bergambar dengan keluarga , tak beraya banyak tempat . hihihi duit raya pun ciput je yang dapat . saudara mara tengok muka , agak-agak nampak da dewasa tu memang tak bagii . tengok la badan aku pun macam mana xD ..

tahun ni pun tak beraya dengan kawan-kawan . sebenarnya diorang ada buat . tapi tak tahu la nak cakap macam mana . kang salah cakap kang dikatanya fitnah.
ahhhh! lantak laa kan . janji family aku ada . tk mati pun kalau takde kawan :')

nak share gambar sikit .

 rindu sawah padi
 rindu hanim :D sila kembangkan hidung mu hanim :p
 si chubby dan si keding
 aku lagi comel :p hihihi
 tertidur ~ sebab flash camera
ponek den bogambar yo ~ sampai cekak pinggang ni ha ~
with hadif ;)

0 comments:

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog III' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP