Saturday, 30 March 2013

pergh! pergh !

Assalamualaikum

tajuk macam tak kena langsung dengan isi . macam nak kena pijak pun ada .

weh , kenal Azharina Azhar ? mesti ramai tak kenal kan ? memang la tak kenal pun , tak femes sangat pun.


dia Sabahan tak silap aku. kenapa aku cerita pasal dia ni? sebab aku minat lagu dia, pergh pergh. korang ada tak layan filem kat bawah ni ;



kalau korang tak pernah layan lagi, pergi youtube atau google, cari filem-filem ni. sumpah best. aku start minat lagu-lagu azharina tu dari filem-filem ni . yang aku minat 3 buah lagu je, tapi azharina ni banyak jugak ahh lagu dia . 


Azharina-Seandainya

Azharina-Cinta Ini
(lagu ni tak berapa clear la , kalau nak clear pergi sini )


Azharina-Teman yang ku kasih
(yang ni aku buat  video . hahaha :D)

itu je sebenarnya aku nak cerita , kan ? lari tajuk dari cerita , aku dah agak dah . kay kay . sampai sini je cerita nya , kbye :*

0 comments:

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog III' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP