Wednesday, 26 December 2012

25 Fakta Tentang Diri Aku !!

Assalamualaikum , Hello , Vanakam , Konichiwa , Sawadikap ,  Annyonghaseyo .

sekali lagi ye kawan-kawan , aku dilanda kebosanan tahap tsunami punya . hahah . takde idea punya pasal aku pun buat idea dengan cousin aku , Hanim n hakak Syazrin kite ni ha.. taip entry pasal diri kita .

hahah  , jadi.. di bawah ni ade la gambar aku yang comel lote tahap tak boleh nak cakap dah . hhahahah . orang tengok  pun melting . hahah . eh , terpuji diri sendiri .


The only daughter in my family .
Aku tak manja dengan ayah aku . tak rapat dengan ayah aku . *tak tahu kenapa*
Aku suka marah abang dengan adik aku , walaupun diorang takde salah ape-ape .
Kat dalam rumah ni , aku la yang kuat membebel . sampaikan abang aku ejek balik ape yang aku bebelkan .
Kalau datang time senggugut , sanggup masuk bawah kerusi sebab nak tahan sakit punya pasal .
Mulut manis
Selalu harap dapat jumpa kawan lama .. rindu kotttt --'
Malu depan orang yang kite dah lama kenal , tapi jarang jumpa .
Suka budak-budak (baby) .
suka meroyan tak tentu pasal.
Kuat gelak *tak tahu kenapa*
Suka dengar Nenek aku membebel . hahah
berkulit coklat . tak terlalu hitam , tak terlalu putih . senang citer , hitam manis .
Single :)
Suka berangan
Bila bosan mesti bukak peti sejuk
Suka bercakap depan cermin sambil buat muka comel. hahahah . *sad life*
Taksub dekat Big Bang *kpop*
Seorang adik perempuan kepada 3 orang abang dan seorang Kakak kepada 3 orang adik lelaki . terselit aku -.-'
Aku tak suka bila perempuan menggedik dekat abang-abang aku . sebab abang aku ramai peminat .
Aku yang gosok baju sekolah abang-abang dengan adik-adik aku :)
Aku lah jugak yang balutkan buku diorang masa dah nak hantar buku . haishh--'
Aku tak suka bila orang tanya aku ade kakak ke tak .
Ketaksuban pada Kaki Ayam , Punggung Ayam dan Leher Ayam . Jyeahhh !
Bila abang-abang aku bergaduh(bertumbuk) , aku lari tempat lain . kdg-kdg aku tenangkan ...

so , itulah 25 Fakta tentang diri aku . Tapi , banyak sebenarnya , cuma dah lupa ape yg nak ditaip .

0 comments:

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog III' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP